MUSICA ONLINE

sábado, 12 de febrero de 2022

Me vuelves loco. / You drive Me crazy.

Tu mirada no se posó en mi, fue la mía la que se fijo en ti, me encendiste el foco y me atrapan de a poco esos lindos ojos, pienso en ti y me pongo bien; rojo.


Un manjar que provoca, que de mis labios se derramen gotas, así es tu linda boca, y no sabes cuánto la mía te invoca, así cualquiera se equivoca, el delirio no importa, aunque sea peligroso.


Y es que no es por poco, pues tu eres la manifestación, de la palabra, delicioso. 

Y tu me vuelves loco, desde que te conocí te lanzo piropos, causaste un impacto en mi, por ti me vuelvo loco. ¿Y yo  me opongo?, no puedo responder eso.


Poco a poco me acerco a ti ¡uy qué alevosía!, contra mi ¿Qué le puedo hacer? Es culpa mía, porque por entero, te devoraría.


Y ahora necesito tu ambrosía, directo de la fuente; ya sabes, de la que siempre mana vida,  para que lo nuestro sea eterno, sabes, ya ganaste en mi corazón terreno.


Lo desemboco, porque no puedo más, tu me vuelves loco, tu belleza es completa, y es la que por ti, yo ya estoy loco.




You drive Me crazy.


Your gaze did not rest on me, it was mine that fixed on you, you turned on my lights and those beautiful eyes catch me little by little, I think of you and I get well; red.


A delicacy that provokes, that drops spill from my lips, that's how your pretty mouth is, and you don't know how much mine invokes you, that way anyone is wrong, delirium doesn't matter, even if it's dangerous.


And it is not for little, because you are the manifestation, of the word, delicious.

And you drive me crazy, since I met you I throw compliments at you, you caused an impact on me, for you I go crazy. And I object?, I haven’t answer.


Little by little I approach you, oh what treachery! Against me, what can I do? It's my fault, because entirely, I would devour you.


And now I need your ambrosia, directly from the fountain; you know, from which life always flows, so that ours eternal be, you know, you already won ground in my heart.


I pour it out, because I can't take it anymore, you drive me crazy, your beauty is complete, and it's the one that for you, I'm already crazy.

No hay comentarios:

Publicar un comentario